Reklamacija
Pirkdami Shapeit, mes laikomės Danijos vartotojų teisių įstatymo. Pagal įstatymą visada turite 2 metų garantiją savo pirkiniams.
• Kai pastebite prekei trūkumą ar defektą, apie tai turite pranešti per pagrįstą laiką. Pagrįstas laikas reiškia, kad tai turi būti padaryta per 2 mėnesius nuo defekto ar trūkumo pastebėjimo.
• Radus defektą, pažeidimą ar kitą trūkumą produkte, prašome užpildyti šią formą čia
• Jei grąžinimas bus patvirtintas, gausite dovanų kortelę to paties ar panašaus produkto įsigijimui
• Gavus Jūsų prekę, ją įvertins profesionalūs specialistai, kurie nustatys, ar defektas yra gamybinis. Jei Jūsų pretenzija pagrįsta ir tai nėra tik bendras nusidėvėjimas ar natūralūs dėvėjimosi požymiai, mes pašalinsime trūkumą ar defektą siuvėjo paslaugomis. Jei tokios galimybės nebus, pasiūlysime Jums naują prekę.
Kas yra nusidėvėjimas:
Atkreipkite dėmesį, kad nusidėvėjimą rodo aiškūs naudojimo požymiai ant prekės. Pavyzdžiui, jei medžiagos elastanas susilpnėjęs, pluoštai atskilę problematiškose vietose (pvz. ties klynu, kur audinys išsitempia), jei drabužis labai išblukęs, praradęs spalvą, susipūręs ar panašiai dėl skalbimo ar skalbiklių. Taip pat, jei siūlės aiškiai iširusios dėl dėvėjimosi, o ne dėl gamybos defekto – tai nėra pagrindas pretenzijai teikti.
Taip pat gali būti, jog dydis nėra visiškai tikslus, arba, kad drabužis buvo patirtas didesnę fizinę apkrovą, nei tikėtina pagal įprastą naudojimą.