Reklamacija

Perkant prekes Shapeit, mes laikomės Danijos pirkimo įstatymo. Pagal teisės aktus turite 2 metų garantiją savo pirkiniams.

• Kai pastebite trūkumą ar defektą savo prekėje, turite per protingą laikotarpį apie tai pranešti. Protingas laikotarpis reiškia, kad tai turi įvykti per 2 mėnesius nuo defekto pastebėjimo.

• Po to, kai pastebite prekių defektą, pažeidimą ar panašų dalyką, prašome užpildyti formą čia

• Jei mes patvirtiname grąžinimą, gausite dovanų kortelę to paties ar panašaus produkto pirkimui

• Gavę jūsų prekę, ją įvertins profesionalūs specialistai, kurie nustatys, ar tai yra gamybos defektas. Jei jūsų pretenzija yra pagrįsta ir tai nėra tik bendras nusikopėjimas ar naudojimosi pėdsakai, mes pataisysime defektą ar pažeidimą pas siuvėją. Jei to pasiūlyti negalėsime, pasiūlysime jums naują prekę.

Kas yra nusidėvėjimas:

Atkreipkite dėmesį, kad nusidėvėjimas matomas, kai gaminio naudojimo pėdsakai yra aiškūs. Pavyzdžiui, elastiko materialas suplyšęs, pluoštai atsiskyrę tam tikrose vietose (pvz., tarpkojis, kur audinys traukiasi), prekė labai nugręžta, prarado spalvą, ėmė pūlintis arba panašiai dėl skalbimo ar skalavimo priemonės. Be to, aiškiai išsiskyrę siūlų siūlės, kurios nebuvo tik pertemptos klaidingai, taip pat nėra pretenzija.

Tai taip pat gali būti dėl to, kad dydis nebuvo 100% tikslus arba kad prekė buvo veikiama didesne fizine apkrova, nei jūs, kaip vartotojas, galite tikėtis, kad ji atlaikys.